سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطر یاس

نامه ی حجاب آقای قرائتی

 

  بسم الله الرحمن الرحیم

این نامه خطاب به همه دخترها و همه و همه و همه و همه رقم دخترهایی که توی خیابان ها هستند چون دامنه مطالعات و مقدار تحصیلات شما را نمی ‏دانم از همه استدلال های فنی، عملی دوری می‏ کنم بی ‏مقدمه حرفم را شروع می‏ کنم .

http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/myarvand/bargcopy.jpg

ادامه مطلب...

+ نوشته شده در شنبه 90/12/6 ساعت 11:51 صبح توسط عطرِِ یاس | نظر


آنهایی که حجابشان خوب نیست، چرا حجابشان خوب نیست؟

 

اول این را به شما بگویم فکر نکنید که حالا کسی اگر فُکل بود خدای ناکرده این بی ‏عفّتیه یا ناپاکه یا بی‏ دینه یا... این لقب‏ها هیچکدام در شأن ایشان نیست. بسیاری از زنانی داریم، دخترانی داریم که با این که مثلاً موهای سرشان پیداست، اما تقوا دارند. حالا این کارشان مثال مثلاً فرض کنید که مردهایی که ریششان را می‏ تراشند، نه می‏ شود می‏ گفت خیل وقتها نماز شب هم می‏ خواند، مکه هم می‏ رود همه عباداتش را انجام می‏ دهد، حالا اصلاح صورتش آنطور که اسلام می‏ خواهد نیست. اگر یک دختری یک خانمی فوکلی است یک وقت نسبت بی‏دینی هرزگی، لاابالی، این کلمات زشت را اگر بگوییم...گفتن این کلمات زشت گناهش بیش از کار او است مواظب باشید که شأن افراد حفظ باشد.

این جلسه هم من تقاضا می‏کنم همه خواهرها و برادرها چه آنهایی که حجابشان نمره بیست است، چه آنهایی که حجابشان نمره ده است،شانزده است،دوازده است، همه باهم این بحث را گوش بدهیم. افرادیکه حجابشان کم‏رنگ من نوشتم (دلیل دارد یعنی به یکی از این) دلیل وضع حجابشان خوب نیست:
 1-گاهی یا فکر می‏ کند عیبی ندارد؛

ادامه مطلب...

+ نوشته شده در سه شنبه 90/12/2 ساعت 4:21 عصر توسط عطرِِ یاس | نظر


<      1   2