سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطر یاس

نامه ی حجاب آقای قرائتی

 

  بسم الله الرحمن الرحیم

این نامه خطاب به همه دخترها و همه و همه و همه و همه رقم دخترهایی که توی خیابان ها هستند چون دامنه مطالعات و مقدار تحصیلات شما را نمی ‏دانم از همه استدلال های فنی، عملی دوری می‏ کنم بی ‏مقدمه حرفم را شروع می‏ کنم .

http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/myarvand/bargcopy.jpg

بزرگترین خطر برای انسان غفلت است غفلت از خدا غفلت از معاد از جوانی غفلت از استعدادها غفلت از ارزشها از کرامتها، غفلت از دوستان جامعه غفلت از محرومین، غفلت از توطئه‏ ها بزرگترین خطر برای انسان این است که غافل باشد هر چیز و هر کس ما را غافل کن ما را به خطر نزدیک کرده و هر کس ما را هشدار بدهد و از غفلت بیرون بیاورد آن دوست واقعی ماست.
 دوست ما خداوند است که به ما هستی داد و هستی را... و به عقل، فکر، داد ما را هدایت کرد قدرت تشخیص و انتخاب داد طبیعت را تسخیر ما کرد و همان است که کار نیکوی ما را چند برابر می‏ خرد که یک عبادت را ده برابر پاداش می ‏دهد ولی گناه را یکی به یکی ثواب را یکی به ده تا دوست دوم ما پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم عزیز است که با بوسیدن دست دخترش فاطمه زهرا علیها السلام در عصری که دختران را زنده توی گور می‏ کردند به زنان مقام داد برای زنان حق مالکیت، حق رای دادن، حق تحصیل، حق انتخاب همسر، حق نظارت بر همه امور حق امر به معروف و نهی از منکر قرار داد و زن را مثل مرد برای رسیدن به همه کمالات شایسته دانست این هم دوست دوم دوست اول خدا دوست دوم پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم دوست سوم ما رزمندگان و شهدایی هستند که با قبول جراحت، اسارت، شهادت، بی‏ خوابی‏ها در مرزها، جاده‏ها، شهرها و روستاها، کشور را امن ساختند تا من و شما هر شب در منزل به راحتی استراحت کنیم دشمن ما کیست؟ اینها دوستان ما بودند.
برهنگی، نتیجه اولین گناه بشر
 دشمن ما شیطان است که با وسوسه خود آدم و حوا را فریب داد و آنان را به کاری وادار کرد که موجب کنار رفتن پوشش بهشتی آنان گردید آری برهنگی اولین برنامه شیطان و اولین نتیجه عصیان انسان بود که آدم و حوا خدا گفت این غذا را نخور خورد یک مرتبه لباسهایش ریخت برهنگی سیلی الهی است که اولین سیلی را آدم و حوا خورد.
 دشمن ما تفکری است که زن را برای هوس‏بازی، تفنن کامیابی می‏ خواهد عکس او را تبلیغات اجناس خود قرار می‏ دهد خواهرم، دخترم از شما می‏ پرسم چرا دشمنان ما پیشرفت‏های عملی خود را از ما دریغ می‏ کنند چرا فرمول اف 16 را یاد دانشجوهای ما نمی‏ دهند نه اف 16 حتی فرمول پپسی کولا را هم یاد نمی ‏دهند چرا دشمنان ما پیشرفتهای علمی خود را از ما دریغ می‏ کنند به ما یاد نمی‏ دهند اما نسبت به آنچه دختران و پسران ما را فاسد می‏ کند بخشش می‏ کنند سی دی که بچه‏ های ما را هرزه کند سی دی‏ اش مجانی است و ارزان توی فلکه پخش‏اند اما فرمول هواپیماسازی را یاد نمی ‏دهند.
 در استقلال کشور و دفاع از میهن زنان پوشیده بیشتر فرزندان خود را به جبهه فرستادند یا زنان غیرپوشیده در اقتصاد کشور صادرات کشور تولیدات کشاورزی صنایع دستی بیشتر اینها تولید زنان با حجاب است یا بدحجاب این هم مال اقتصادی همین الان اگر به کشور عزیز ما هجومی شود مرد و... مردان و زنان با ایمان زدوتر فرار می‏ کنند یا عناصر سست ایمان ، اغفال دختران پوشیده راحت‏ تر است یا دختران بدحجاب .

خواهرم، دخترم حجاب از ضروریات اسلام است و شما به حمد الله فرزند اسلام هستید فرزند امیر المؤمنین علیه السلام هستید فرزند پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم هستید که فرمودند (انا و علی ابوا هذه الامة) پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم فرمود من و علی پدر این امت هستیم شما فرزند ابراهیم علیه السلام هستید (ملة ابیکم ابراهیم) فرزند فاطمة زهرا علیها السلام هستید امروز هزاران خواهر شما با حجاب کامل به عالی‏ترین درجات علمی فوق تخصص دارند در صحنه ‏های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی درخشیده‏ اند. خواهرم، دخترم اگر از هر چیز انکار کنی مرگ را که نمی‏ توان انکار کرد من وشما دیر یا زود باید پاسخگوی همه کارهای خود باشیم کمال آفرینش ما در بندگی خداست نه در اسارت هوس ها کی گفت ما آزادیم؟ نه مرد آزاد است نه زن ما بنده خدا هستیم مگر می ‏شود گفت من آزادم؟ شماوقتی آزادید که خودت، خودت را درست کردی وقتی یک کارگری را آوردی توی خانه چون من پول کارگر دادم آزاد نیست اگر گفتم این در را خراب کن اینجا را بساز اینجا را میخ بکوب اینجا رامیخ نکوب او نمی ‏تواند بگوید من آزادم نه خیر چون حقوق‏ات را من می‏ دهم تو تحت... ما بنده خدا هستیم آزادی ما در چهارچوب اراده خداست. در حجاب کامل کی راضیست؟ خدا، پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم، امامان علیهم السلام،... مردم باایمان، خانواده‏های با شهدا 

در بی ‏بند و باری کی راضی است؟ شیطان، افراد لا ابالی، جوان های چشم‏ چران هرزه. فکر رضای کی باشیم رضای خدا یا رضای هرزه ‏ها و....
 خواهرم دخترم مگر خود شما جواهرات قیمتی را در پوشش قرار نمی‏ دهید تا از دسترس نااهلان دور بماند چه گوهری گرانتر از خود شما چرا خود را ارزان در جلوی هر چشمی قرار می‏ دهید؟ مگر نه این است که کسانی که به شما نگاه بد می‏ کنند شما را برای خودشان می ‏خواهند نه شما را برای کمالات خودت. 

خواهرم، دخترم اگر جلوه‏ گری و دلربایی امروز شما علاقه مردی را به همسرش کم کرد شما با این قیافه آمدید توی خیابان یک مردی به شما نگاه کرد دید شما از خانمش بهتری برمی گردد خانه بداخلاقی می‏ کند اگر جلوه‏ گری و دلربایی امروز شما علاقه مردی رابه همسرش کم کرد فردا یک زن زیبای دیگری با جلوه‏ گری خود دل شوهر شما را از شما کم خواهد کرد. خواهرم، دخترم چه بسا لباس آرایش فریبنده ای که دل فقرای بسیاری را به درد می ‏آورد با این تنوع یقینا شما راضی نخواهید بود برای خودنمایی هم‏نوعان فقیر و تهیدست را دچار ناراحتی و پریشان‏ خاطر کنید.
 خواهرم، دخترم شرق به خاطر بی‏ ایمانی از هم فروپاشید غرب هم به خاطر بی‏ تقوایی از هم فرو خواهد پاشید به هوش باشیم و چنین تمدنی را الگوی خود قرار ندهیم. خواهرم، دخترم اشتباه می ‏کند کسی که خیال می‏ کند بی‏ حجابی نشانه تمدن است خیال می‏ کند نگاه آلوده دیگران به او به سود اوست خیال می‏ کند جلوه‏ گری گناه ساده ‏ای است و نمی‏ داند همین کار به ظاهر ساده ممکن است دانشجویی را در فصل امتحانات دچار شکست کند و یا راننده‏ ای را به تصادف کشاند و یا آرامش خانواده‏ای را به نگرانی تبدیل کند این... حالا بعد هم نوشتم که این اولین نامه‏ ای است که برای شما نوشتم و خدا می ‏داند به خاطر پاک ماندن شما و جامعه وقت شما را گرفتم اگر در این سطرها سودی دیدید یکبار دیگر این نامه را بخوانید به خواهران دیگر هم بدهید این نامه را من نوشتم و یک میلیونی تکثیر کردیم دادیم چون دیدم که با تک‏ تک که نمی‏ توانیم توی خیابان حرف بزنیم گفتیم یک نامه بنویسیم. 

خدایا به آبروی زهرا (سلام اللَّه علیها) دین و دنیای ما، آبرو و عزّت و رهبر و دولت و امت و ناموس و نسل و انقلاب ما را حفظ بفرما (آمین)

منبع : qaraati.ir


+ نوشته شده در شنبه 90/12/6 ساعت 11:51 صبح توسط عطرِِ یاس | نظر