سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطر یاس

حماسه حضور

بیانیه ده هزار بانوی فرهیخته برای مشارکت در انتخابات

مجموعه زنان کشور ما از همه جای دنیا بهترند. وقت کار که می‌رسد، کار سیاسی، کار فرهنگی و کار تشکیلاتی جلو هستند. وقت جهاد که می‌رسد، فرزندان خودشان را به دست خود به جبهه می‌فرستند. وقت خانه‌داری و تربیت اولاد که می‌رسد، کدبانوهای خانه دارند. همة این‌ها در دنیا کمیاب است. این‌ها خیلی ارزش است. این‌ها تربیت اسلامی است. این‌ها همه امیدبخش است.
(امام خامنه ای ، دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نیمه شعبان، 29/9/76 جمهوری اسلامی)

image

زنان مسلمان ایران با شرکت در انتخابات توطئه های استکبارگران را نقش برآب می سازند

خبرگزاری بین المللی زنان (وفا) : بیش از 10 هزار نفر از زنان نخبه، فرهیخته و فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی با صدور بیانیه‌ای از زنان و خانواده‌های کشور برای حضور پررنگ در انتخابات دعوت کرده و تأکید کردند حضور پرشور زنان و مردان در انتخابات مجلس آخرین امیدهای غرب را برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی برباد خواهد داد.

زنان نخبه، فرهیخته، فعال و اعضای سازمانها و نهاد‌های غیر دولتی زنان در بیانیه‌ایی از آحاد مردم برای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: حرکت تاریخ ساز و انقلابی ملت ایران جهت تحقق آرمان‌های اسلام در نقطه عطف خود به سر می‌برد. در این فراز حساس تاریخ، دنیای استکباری غرب به سمت نابودی پیش می‌رود و در بحران‌های اقتصادی، مشروعیت سیاسی و محبوبیت جهانی غوطه‌ور است.

این بیانیه می‌افزاید: موج بیداری اسلامی در جهان اسلام و تنگ تر شدن حلقه محاصره رژیم اشغال‌گر صهیونیستی، این غده سرطانی منطقه، معادلات منطقه‌ای و جهانی را به سود جبهه جهانی مقاومت به رهبری ایران و به زیان جبهه استکباری غرب به رهبری آمریکا تغییر داده است.

با توجه به حساسیت تاریخی حال حاضر، آمریکا و جبهة استکباری/صهیونیستی غرب برای به زانو درآوردن ایران کمر همت بسته‌اند و از همه ابزار خود جهت تحقق این نیت شوم بهره می‌برند. از سویی بر علیه ایران اسلامی جنگ نرم برپا کرده اند و به فتنه گران داخلی دل خوش کرده‌اند و از سوی دیگر، می‌کوشند تا با ابزار نخ نما شده‌ای همچون تحریم اقتصادی، مردم را از حمایت نظام بازدارند.

سازمان‌های مردم نهاد زنان در این بیانیه تأکید می‌کنند: بر خلاف خواسته استکبارگران خارجی و فتنه گران داخلی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال و حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی در برابر فشارهای غرب سبب شده است که امیدهای غرب به درهم شکستن استقامت مردم ایران تضعیف شود. حضور پرشور زنان و مردان مومن و انقلابی ایران در انتخابات آخرین امیدهای غرب و نوکران داخلی ایشان برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را برباد خواهد داد. انتخابات حافظ و مصون بخش نظام ماست و در این شرایط حساس و تاریخی از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

در این بیانیه آمده است: زنان مسلمان، متعهد، آگاه و بصیر ایران اسلامی ضمن درک نقش مهم تاریخی خود در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به ندای رهبر خود لبیک می گویند و توطئه های استکبارگران و فتنه جویان را نقش برآب می سازند؛ شیرزنان مسلمان ایران با استجابت امر خدا، ولی خدا و نایب بر حق او مقام معظم رهبری، جامعه اسلامی را زنده و پویا نگه داشته و ایران اسلامی را در این فراز مهم تاریخ جاودانه خواهند ساخت.

منبع : وفا خبرگذاری بین المللی زنان و خانواده


+ نوشته شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 8:53 صبح توسط عطرِِ یاس | نظر