سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عطر یاس

فدک ذوالفقار فاطمه

22 ربیع الاول روز یکه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فدک را به عنوان هدیه و بخشش بر فاطمه زهرا سلام الله علیها بخشیدند .

فدک ندای هل من ناصر فاطمه علیها السلام

زندگانی کوتاه صدیقه طاهره حضرت زهرا (سلام الله علیها) در تاریخ سراسر حماسه و جهاد و شهادت اسلام ولایت جلوه ای ویژه دارد .

سلوک او ، ارشادات او ، خطبه های او ، گریه های او و حتی وصیت های او همگی رنگی از قیامی بیداری بخش و ستیزی آشتی ناپذیر با سردمداران اسلام خلافت دارد .

او اگر از ارث پیامبر سخن میگوید و در برابر مخالفانش با منطق قرآن و عقل و کلام پیامبر به احتجاج بر می خیزد ؛ نه فقط ارث از دست رفته خویش را می طلبد ، بلکه دل در پی آن میراث گرانبهایی دارد که با از دست رفتن آن ، امت پیامبر صلی الله علیه و آله به ضلالت کشیده می شوند و حتی آن میراث گرانبهای دیگر یعنی قرآن نیز به تنهایی هدایت آنان را تضمین نتواند کرد .

او اگر در فراق پیامبر صلی الله علیه و آله گریه می کند نه فقط به خاطر تسکین قلب دردمند و هجران کشیده خویش است ، بلکه از آن رو می گرید که امت اسلام را در معرض فراق پیام و فقدان مرام او می بیند .

او اگر برای استرداد فدک فریاد می کشد ، نه برای زمین پر بار و آب سرشار و نخل بی شمار فدک ، بلکه برای استقرار نظام ولایتی است که بر قاعده اقتصادی فدک تکیه دارد .

کیست که نداند مطالبه فدک جز مطالبه وصایت و امامت امیرالمؤمنین علیه السلام نیست؟!

فدک اگر چه رنگی از خاک دارد ، اما فدک فاطمه سلام الله علیها اکسیر حیات اسلام محمدی است !

فدک اگرچه میراثی غصب شده است ، اما فدک فاطمه سلام الله علیها همواره گواهی صادق بر بیداد غاصبان خلافت الهی است !

فدک فاطمه سلام الله علیها عرصه یک جهاد همیشگی است !

فدک ، ذوالفقار فاطمه سلام الله علیها است !


+ نوشته شده در چهارشنبه 90/11/26 ساعت 7:0 صبح توسط عطرِِ یاس | نظر